چراباسرفه یاعطسه زدن رحمم دردمیگیره؟؟؟?

۳ پاسخ

زیر شکمتو نگه دار

خب فشار میاد
عطست گرفت عصن جلو بینیتو نگیر

فشار ب عضلات شکم ب خاطر دیافراگم

سوال های مرتبط

مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان پرنیان مامان پرنیان روزهای ابتدایی تولد
مامان گلبرگ مامان گلبرگ هفته سی‌ویکم بارداری