سلام گاهی پهلوهام دردمیگیره وتیر میکشه طبیعی هست؟

۲ پاسخ

اره
هر دردی بگیریم تو بارداری عادیه و تعجب نداره 😪😪

منم اینطوریم نمیدونم از چیه

سوال های مرتبط

مامان عروسک 🩷 مامان عروسک 🩷 ۱ ماهگی