۱ پاسخ

اگ عزیزم طولانیه یعنی خوب نمیشه ک برو زایشگاه حتما بهشون بگو
من دیشب زایشگاه بیمارستان بودم برای کمر درد اینا گفتم گفتن عادیه اگ‌دردت ول می‌کنه مداوم نیس
بازم شما تا زایشگاه برو ضرری نداره

سوال های مرتبط

مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد