سلام خانوما خوردن سیرابی خطرناک نیستش؟؟؟

۸ پاسخ

نه خیلی هم خوبه اتفاقا واسه ماههای اخر میگن بخورین که بچه زردی نگیرین

نه اتفاقا خیلی خوبه
کله پاچه خوب نیست خوردنش

ن خیلی هم خوبه

نبابا

نه خیلی هم خوبه برای حالت تهوع هم خیلی تاثیر داره

نه من دوسه بار خوردم فقط باید دقت کنی که از یه جای تمیز بخری با خودت بپزی که تمیز باشه و کاملا بپزه

اتفاقا سیرابی ویتامین ب داره و بهترینه برای بارداری

نه عزیزم خوبه

سوال های مرتبط

مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان کایاهان مامان کایاهان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان 🐣mahlin🐣 مامان 🐣mahlin🐣 ۴ ماهگی