خانوما سیرابی در بارداری خطرناته؟

۶ پاسخ

🙄🙄🙄🙄 تو بارداری میگن کله پاچه بخورین تا بچه وزن بگیره

یا نمیدونم سیرابی بخورین تا حالت تهوع خوب بشه

سلام عزیزم سیرابی خیلیم خوبه سرشار از ویتامین بی هست برا معده خودت و نینی هم عالیه

اتفاقا خیلی هم خوبه فقط ای کاش یکی بپزه بیاره من بوشو نمیتونم تحمل کنم

من ۳ماه اول بارداری خوردم برا حالت تهوع عالیه ولی نباید زیاد بخوری چون ویتامین آزاده وخوب میست

فوق العاده عالی نوش جانتون

نه خییلیم عالیه

سوال های مرتبط

مامان زینب بانو مامان زینب بانو هفته سی‌ونهم بارداری
مامان لیموچه بابا مامان لیموچه بابا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان علی کوشولو مامان علی کوشولو ۸ ماهگی
مامان میوه دِل مامان میوه دِل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان میوه دِل مامان میوه دِل هفته سی‌ویکم بارداری
مامان موش موشی مامان موش موشی هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان Danil💙Dara مامان Danil💙Dara هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان کوچولو مامان کوچولو روزهای ابتدایی تولد
مامان دخترم👼😍 مامان دخترم👼😍 هفته بیست‌وهفتم بارداری