اگر رب انار یکم بهش بدی یا بزنی به زخمش دوروزه خوب میشه البته بگم اولش خیلی میسوزه
ببین افتین ژل هست خب
همین میزنی تمومه خوب میشه
اما وحشتناک میسوزونه
بچه تحمل نداره
میتونی ببر دکتر
چنتا چیز ترکیبی میدن قرقر میکنه زود خوب میشه
آفت خیییییلی دردناکه
صدردصد از این بدبختی وحشتناک درد داره من از دوران جونی هر زگاهی داخل دهنم آفت میز؟ ولی کوچکتر از این در میومد ولی جون بلا میومد تا خوب میشد
برفک زده فقط نیستاتین بزن
فقط شربت دیفن هیدرامین کودک بریز روش ...زود خوب میشه
اینا به چه دلیل درمیاد؟
دختر منم همینجوری میگفت درد میکنه دندونم نگاه کردم دیدم و شبا خیلی گریه میکرد
سلام بزرگ شده یکی دوروز دیگه خوب میشه
من بردم یه شربت داددرجاخوب شددخترم هنوزدارمش هربا ردرمیادمیزنم خوب میشه
الهی خیلی درد داره ژل آفتین بگیر بزن خوب میشه ولی میسوزونه طرز. استفاده اش رو داخلش نوشته
رب انار
اولش میسوزنه دو سه دفعه بزنی توب میشه
وای اره خیلی درد داره دیگه بچه دردش رو نمیتونه تحمل کنه😫
ببر دکتر عزیزم
قطره نیستاتین و دیفن هیدرامبن فقط غرغره کنه
ارههههه آفته ک این خیلی بده خیلی
آدم میمیره تا خوب میشه
برا بچه هم ک واویلا هس
فردا ببر داروخانه نشونم بدی ک خوب میشه یه ژل یا چیزی دیگه میدن میزنی خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.