ن اصلا منم بخوام جدا کنم باباش هیچوقت نمیزاره .. بعدشم زوده خیلی بچه میترسه از تنهایی و تاریکی 🥲
اره از اول شش ماهگي جدا كردم
اره پسر من از ۶ ماهگی رو تخت خودش میخوابه
البته اولش من پایین تخت پیششم
نه دختر من ۸ سالشه .
تازه دوسالی هست که رو تختش به فاصله دو متری از من میخابه
هرگز حاصر نمیشدم تو اتاق دیگه تنها بخابونمش الانم تا زمانی که کامل بررگ نشه،و واسه خودش مستقل نشه مبگم پیشم بخابه بالاخره یه روزی خودشون،دوست دارن تنها باشن اهنگ گوش کنن و ....... مگه ما خودمون چیکار کردیم
بعدم کسانی که میگن از ۶ ماهگی جدا کردن احتمالا اتاق خابا رو به رو همدیگن که بچه تو دیدشونه یا با خاهر برادر دیگه میزارنش تو اتاق دیگه وگرنه کی دلش میاد بچه کوچیکشو جدا از خودش اونم تنها بزاره
نه چون دختر من مریض شد و همشباید جلو چشمم میبود باباش جاشو جدا کرد که صدای الارم گوشیش بچه رو اذیت نکنه
یه به ماهی هست با فاصله مبخوابونمش بینیمو عمل کردم میترسم پاسخ یهو بیافته زوم یا دست و پایش بخوره به صورتم همین بهونه کم کم با فاصله بخوابونمش البته نه که بخوام خدا کنم هنوز زوده اما کم کم باید یاد بگیره و عادت کنه جدا خوابیدن و
یهو جدا خوابیدن ضربه روحی میخوره بچه
با هر بار یه کم از فاصله رو زیاد کنیم
نه عزیزم.چرا جدا کنم ..دخترم و از هفت سالگی جدا کردم ..پسرمم بزرگتر بشه میره تو همون اتاق خواهرش
بله ازهفت هشت ماهگی
دلم نمیاد
نه چون برا جفتون سخته هم دخترم هم خودم
تا 7 سالگی پیش خودمن جفتشون بعذش جدا میکنم کمکم
نه هنوز
دلم نمیاد
دلیلی هم برای جدا کردنش از پیش خودم ندارم
نه زوده
کوچولو هنوز
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.