خدایا اینو پلمپش کن دوباره😂🤣
چای نبات بخور
کسرک با آب سرد سه تا قاشق کوچک بخورین ، قرص لوپرامید هم خوبه
کپسول پروکید بخر. یدونه رو تو نصف لیوان خالی کن بخور درجا قطع میکنه
استامینوفن بخور قطع میکنه
اگه باردار نیستی یه قاشق سرکه سیب نو آب کن بخور آب رو آتیشه همون لحظه قطع میشه
بذار یکم بدنت خالی بشه بعد درمان رو شروع کن.معمولا اسهال رو ۲۴ساعت بعد شروع درمان میکنن.
کلی کار میتونی بکنی بچه که نیستی بترسیم بهت درمان خانگی نگیم😂
موز برات خوبه
کته ماست خوبه
پودر سنجد خوبه
سبزی و کاهو و گوجه خیار نخور
چیزای چرب فعلا نخور
او آر اس داری بخور
ماست خوبه برات
میوه های ملین فعلا نخور مثل زردآلو
مایعات زیااااد بخور،چای نبات خوبه
نباتو بذار حالت سوخته شه با آب جوش حل کن بخور
حتما پودر او آر اس بخور
موز پودر سنجد
من یبار آبلیمو ریختم تو آب خوردم اونم فوری اثر کرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.