مامانا با جفت قدامی
از چند هفته تکون هاشو حس کردید؟؟؟

۱۸ پاسخ

من حالت حباب حس کردم ولی شک کردم حباب یا نفخ شکم 😂😂😂

از ۱۹هفته و ۳روز فهمیدم

از ۱۶

منم هنوز حس نکردم🚶‍♀️

۲۱هفته

هفتم عیدبود
بزارتقویمونگاه کنم میگم الان

براشکم اول۲۳ب بعد شکم اول۱۹

منم از۲۱هفته خیلی کم حس کردم

خانما تو ان تی مینویسن که جفت چیه؟؟

۱۸هفته

۱۸ هفته

منم هنوز حس نکردم خیلی ناراحتم دوست دارم زودتر حس کنم😢

۱۸ و خورده ای

تقریبا ۲۲

از ۱۲هفتگی حسش کردم

از۲۴هفته

اخرای 21

من در حد حباب ونبض فقط گاهی میفهمم شما چی

سوال های مرتبط

مامان فینگیل پری خان مامان فینگیل پری خان هفته سی‌ودوم بارداری
مامان فینگیل پری خان مامان فینگیل پری خان هفته سی‌ودوم بارداری