۷ پاسخ

حالا دخترمن گاز میگیره حیف میزنم بهش بر میخوره پد۳گ بی برمیچینه برامن می نه زیر گریه 😂

عزیزم بچه دندونش می خواره یه مسواک انگشتی هایی هست بخر روش پاراکید بزن کمی یه دوتا قطرا بمال ب لثش بالا و پایین سر میشه بعد شیر بده هم دردش میافته هم گاز نمیگیره پسر منم اینطور بود الان نمیگیره

من داد میزنم میگم گاز نگیییر
خوشش میاد میخنده بیشتر گاز میگیره😑😑😑

پسر منم ۲روز این کارو کرد فعلا بیخیال شده،زن عموم میگه دعواش کنی دیگه انجام نمیده ولی مگه بچه ۶ماهه میفهمه

دقیقا 🥲

😑😑 واسه منم خیلی بد گاز میگیره سینم دوروزه درد می‌کنه

وای چه تحملی داری 😢من اگه بودم دیگه نمیتونستم شیر بدم...

سوال های مرتبط