دوستم به من گفت راه حلش اینه دماغشو بگیری تا نفس نکشه دهنشو باز کنه سینتو ول کنه
من که دخترم هنوز در نیوورده ولی واقعا فوبیاشو دارم
وای اینروشا ک میگن خیلی سمیه مخصوصا اون ک میگ میزنمش😐فقط نباید عکس العمل نشون بدی
دعواش کن من چند بار گفتم گاز نه گاز نه تو چشاش زل زدم گفتم بعدم بهش شیر ندادم یکم وایسادم یکم الکی نق نق کرد دیگه تکرار نکرد
من ک گاز میگیره میزنمش
دقیقا پسر منم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.