سلام خانما این ینی چی

تصویر
۱۲ پاسخ

اصلا جای نگرانی نداره طبیعیه منم زود رفتم اینجوری بود

ای جانم مبارکه یعنی باردار هستی عزیزم داخل رحمی هم هست اما دو هفته دیگه باید بری که تا اون موقع قلب جنین تشکیل میشه

باید حداقل ۸هفته بری سونو بشی، نگران نباش چون زود رفتی اینجور زده وگرنه همه چی اوکیه ان شاءالله😍

جنین هنوز رویت نشده

یعنی زود رفتی برو دوهفته دیگه

عزیزم خوبه
فقط زود رفتی
من ۹ هفته رفتم با خیال راحت

ینی بارداری عزیزم
زود هم رفتی برا قلب
همه چی هم خوبه
کیسه زرده که دیده بشه اوکی همه چی

برای تشکیل قلب همون ۸ هفته برو بقیش خوبه

زود رفتی عزیزم صبر میکردی هشت هفته میرفتی همچی عادیه

یعنی چند هفته دیگه برو که جنین هم ببینه جنین هنوز رویت نشده

منم همینم سه شنبه هفته بعد سونو قلب دارم

زود رفتی ساک و کیسه زرده دیده شده دو هفته دیگه برو برا قلبش

سوال های مرتبط

مامان دلوین کوچولو مامان دلوین کوچولو ۴ ماهگی
مامان منا مامان منا هفته چهلم بارداری
مامان دلی مامان دلی هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان 🌸سوگل🌸 مامان 🌸سوگل🌸 روزهای ابتدایی تولد
مامان پسیم مامان پسیم هفته یازدهم بارداری
مامان ILIN😍 مامان ILIN😍 ۴ ماهگی
مامان امیرحسام مامان امیرحسام هفته بیست‌وششم بارداری
مامان نیک مامان نیک هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته سی‌وسوم بارداری
مامان tttttt مامان tttttt هفته بیست‌وچهارم بارداری