۴ پاسخ

عزیزم ضربانش نرماله نترس چون هفتت زوده ضربان زیاده برا من ۱۸۶ بود هفته ۱۱ بعدش ۱۴ رفتم شد ۱۵۰ بعدشم برا قلبش دوباره رفتم شد ۱۴۰ طبیعی

گلم منم دیروز بستری بودم سونوی بیمارستان ضربان رو ۱۷۰ دید
الان زدم دیدم مثل شماس گفتم بفرستم نگران نباشی
انشاالله ک هم نی نی شما و هم من سالمن

تصویر

تاکی کاددی فکر کنم افزایش تپش قلب

من برادی کاردی دارم یعنی ضربان کمتر از حد معمول
تاکی کاردی فک کنم ضربان بیشتر از حد معمول باشه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری