عزیزم ضربانش نرماله نترس چون هفتت زوده ضربان زیاده برا من ۱۸۶ بود هفته ۱۱ بعدش ۱۴ رفتم شد ۱۵۰ بعدشم برا قلبش دوباره رفتم شد ۱۴۰ طبیعی
گلم منم دیروز بستری بودم سونوی بیمارستان ضربان رو ۱۷۰ دید
الان زدم دیدم مثل شماس گفتم بفرستم نگران نباشی
انشاالله ک هم نی نی شما و هم من سالمن
تاکی کاددی فکر کنم افزایش تپش قلب
من برادی کاردی دارم یعنی ضربان کمتر از حد معمول
تاکی کاردی فک کنم ضربان بیشتر از حد معمول باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.