جواب سونوی منو ببینید توروخدا 🌹🥲
خوبع هیچ مشکلی ندارع؟؟😓😓

تصویر
۱۸ پاسخ

خداروشکر خوبه

برا منم دعا کن عزیزم یه هفته دیگه میرم قلب جوجم تشکیل شده باشه انشاالله ب امید خدا

مبارکه عزیزم خداروشکر بسلامتی بغلش بگیری واسم دعا کن گلم 😭🤲❤

قلب تشکیل شده همه چی اوکیه خداروشکر

سونوگرافی شکم

تفاوفت من شما یروزه

صربان قلب 122خوبخ

ای ننه مبارکههه😍😍😍🥲🥲🥲 منم دل تودلم نیست که برم تشکیل شده باشههه😭😭😭

سنو شکمی بود یا واژینال هفته گهواره با سنو چقدر فرق داشت

خوب نیس عالیه مبارکت باشه

عالیه عزیزم

مبارکه همه چی طبیعیه
بخوای اینقدر استرس داشته باشی تا ماه آخر پیر میشی که

خوبه خداروشکر ضربان قلبشم خوبه

منم دیروز رفتم ۶هفته و۴روز بودم

همه‌چی عالیه عزیزم مراقب خودت باش ‌استراحت کن

همش خوبه گلم نگران نباش

آره خداروشکر

خوبه که😍

سوال های مرتبط

مامان ماهلین مامان ماهلین هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا هفته یازدهم بارداری