سلام دوستان.کسی میتونه سونوی منو تفسیر کنه که مشکلی چیزی داره یا نه؟

تصویر
۵ پاسخ

تاریخ زایمان من ۱۱ زده انشالله سالم بدنیا بیان😍

زایمانمون باهمه من ۶ابانم تو ۱۰ابان🥳

عالی از منم همینجوری بود هیچ مشکلی نداره سالم سالمه

این سونو کاملا فارسی هست خب نیاز نیس ک یکی تفسیر کنه عزیزم 🙄

خیلی خوبه🥰

سوال های مرتبط

مامان گل دخترام 💚 مامان گل دخترام 💚 هفته سی‌ام بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته نوزدهم بارداری
مامان 🍓 توت فرنگی🍓 مامان 🍓 توت فرنگی🍓 هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان آینده مامان آینده قصد بارداری
مامان جوجوم مامان جوجوم هفته هشتم بارداری
معجزه خدا معجزه خدا قصد بارداری