خانوما این سونوی منو تفسیر کنید تروخدا

تصویر
۱۰ پاسخ

ان شا الله تو هم میری صدای قلبشو میشنوی ب حق حضرت علی اصغر

اره خداروشکر دیروز رفتم ان شا الله تمام بچه ها سالم سلامت دنیا بیان

منم ۵ هفته و ۲ روز رفتم فقط ساک دید گفت خیلی زوده ۸ هفته بیا

اره من ۶ هفته رفتم درد داشتم گفت فعلا صدا قلب زوده برو ۱۰ روز دیگه بیا

۸ هفته بری حله

فدات نترس بابا زود رفتی

صبر کن هنوز خیلی زوده واسه قلبش
اگ میتونی ۱۰ روز صبر کن دوباره برو
ساک هس خداروشکر
دکترت چی گف بهت؟

زود رفتی برای قلب ۵ هفته ۳ روز خیلی زوده ۷ هفته ۵ روز برو سونو چیز بدی نیست

عزیزم سونو مشکلی نداره ساک بارداری هست فقط چون زوده هنوز جنین دیده نشده دیرتر بری نشون میده

زود رفتی فقط ساکو دیده کیسه ززده و جنین دیده نشده

سوال های مرتبط

مامان ایمان و...... مامان ایمان و...... هفته دهم بارداری
مامان 🎀🐣جوجه مامان 🎀🐣جوجه هفته دوازدهم بارداری
مامان 🐣بانی کوچولو🐣 مامان 🐣بانی کوچولو🐣 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان معجزه امام رضا مامان معجزه امام رضا هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نی نی مامان نی نی هفته چهلم بارداری
مامان شاهان💙👶 مامان شاهان💙👶 ۲ ماهگی
مامان جوجه🐣 مامان جوجه🐣 هفته سی‌وششم بارداری
مامان فندق❤️ مامان فندق❤️ هفته بیست‌وششم بارداری