بچه های شماهم هنوز با صدای جاروبرق میخوابن؟ی

۱۴ پاسخ

نه والا

آره پسر من عاشق صدای جاروبرقیه🫠🫠وقتی هم‌نق میزنه من میرم خونه رو جارو میکشم آروم میشه😅

با صدای سشوار ارامش میگیره زودتر خوابش میبره

بله

نه دیگه تقریبن یک هفته اس نمیزارم براش

بچه من هیچ اهمیت نمیداد ب این صداها... گریه ش رو میکرد...

نه من صدای سشوار میزارم

با سشوار نه ولی با صدای اهنگ میخابه

دیگه حتی لالایی ام میذارم چپ چپ نگاهم میکنه انگار میگه این مسخره بازیا چیه

بله با صدای سشوار

ن ولی هر شب لالایی میزارم با اون آروم میشه

با صدای سشوار

بله با صدای سشوار🫠

دخترم با لالایی میخوابه

سوال های مرتبط

مامان امیر شاهان مامان امیر شاهان ۱ سالگی