۶ پاسخ

بعدش

بعدش بده عزیزم

من بعدش دادم تب هم نکرد خداروشکر

بعد از واکسن ،هر چهارساعت یکبار ،بعد هر یه ساعت یکبار تبشو بگیر ،اگر دیدی میره تو محدوده ۳۷لباساشو کم کن ،و کم کم پاراکیدو هر شش ساعت کن تا دوروز وقتی مدام تبشو بگیری خودت دستت میادواسه روز دوم دیگه پاراکید میخواد یانه ،
تا سه روز حواست به دمای بدنش باشه
روز سوم داراکید نمیخواد دیگه احتمال خییییلی زیاد

بعدش بدی بهتره عزیزم میگن قبلش بدی واکسن اثر نمیذاره من اینجوری شنیدم نمیدونم چقد صحت داره

بعد واکسن

سوال های مرتبط