۴ پاسخ

مال منم ۲۰۰ میلی بود. گفتن اگ دیابت تا الان نداشتی و به گفته خودم که مصرف شیرینی خیلی زیاد داشتم گفت کمش کن. دیگه نه ازمایش نه سونو. سونو هم میگفت کاش بزنم نرمال کاش نه بزنم زیاده. هوش مصنوعی نوشته تا ۲۵۰ هم نرماله

مگه چند کیلو بود؟ من مایع دور بچم ۲۳ بود دکترم گفت خوبه

نگران نباش گلم
منم سونو دادم سونوگراف گفت نینی تپله احتمال داره دیابت داشته باشی
ولی مایع امینوتیکم ۱۵ بود گفت ممکنه قند‌داشتع باشی ولی مایع دورش زیاد نشه نگرانم کرد کلی
رفتم آزمایش قند‌ دادم خیلی پایین بود نگران نباش چیزی نیست گلم
۲۳ هفته ام رفتم سونو ۱۷ بود سری بعدش ۱۱ شده بود

عزیزم منم همینطور شدم سونو برام وزن بچمو زیاد زده دکترم احتمال قند بارداری داده حالا آزمایش دادم برم جوابش بگیرم بعد دوباره برم سونو جای دیگ انشاالله ک چیزی نیست نگران نباش فقط رعایت کن

سوال های مرتبط