چیکار کنیم ماما همراه داشته با‌شم یا بیاد بالا سرم ؟

۳ پاسخ

همین فردا تا دیر نشده برو از بیمارستانی که میخوای زایمان کنی بپرس شماره تماسی چیزی بهت میدن با یکیشون هماهنگ کن.چون طبیعی هستی به کارت میاد ماماهمراه آرام بخشه بودنش حین درد زایمان.منم اگه طبیعی بودم میگرفتم

قبل زایمان هماهنگ‌کن عزیزم

یا از قبل باید با اوناییکه مطب دارن هماهنگ شی یام که بیمارستان رفتنی پذیرش شدنی بگی شیفتشون باشه میگی میان بالاسرت

سوال های مرتبط

مامان آرشا مامان آرشا ۳ ماهگی