بچم سرما خورده بینیش گرفته نمیخوابه

۴ پاسخ

سدیم کلراید بزن عزیزم

اسپری بینی سدیم کلراید بگیر هر وقت گرفت بزن بعد اگه فکر کردی فین داره با فینگیر تمیز کن

لعنت ب سرماخوردگب بچه منم 4روزه درگیره نمیتونه درست نفس بکشه خیلی گناه دارن

قطره بینی بزن

سوال های مرتبط