۴ پاسخ

دردا طبیعی

طبیعیه خب...میارک باشه..نترس...ولی کاش عکس تست میذاشتی بیشتر ذوق کنیم☺️☺️🥰

ولی حتما امروز صبح برو آزمایش بتا رو انجام بده

به سلامتی گلم مبارک باشه. امروز یه تست بتا بده. برای دردات هم طبیعیه منم همینطورم،استراحت کافی کن،مایعات فراوان بخور،قرص اسید فولیک و ویتامین د بخور،ولی اگر خدای نکرده دردات خیلی شدید همراه با خونریزی یا لکه بینی شدید بود برو دکتر. من شیاف پروژسترون هم استفاده میکنم

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی هفته سی‌ونهم بارداری
مامان قو کوچولو🦢 مامان قو کوچولو🦢 هفته بیست‌ویکم بارداری