خانوما پسرم تب کرده دااغه چیکا کنمم

۷ پاسخ

مای بی بی رو در بیار و زیر پاش پیاز بزار جوراب بپوشون

اگه مشهد هستی ببرش کلینیک آریان کوهسنگی۱۲

رو پیشونیش اصلا دستمال نذار.فقط کشاله ران.زیر بغل و رو شکم

استامینوفن پاراکید بده

قطره پاراکید بده

پیاز ی تیکه کوچیک بزار کف پاش جوراب بپوشون تبشو میاره پایین
پاشویه کن

اول ببین تبش چنده
پاشویه کن
روپیشونیش دستمال نمدار بزار
لباسشو کم کن
پتوننداز روش

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا😍🥺 مامان هدیه خدا😍🥺 ۹ ماهگی
مامان پناه مامان پناه ۱۱ ماهگی
مامان ابولفضل 👼🏻🎀 مامان ابولفضل 👼🏻🎀 ۵ ماهگی