عزیزم لباست عباهست یامانتو بلند خیلی شیکه میشه ازش عکس بدی
منم امروز زدم دخترم ی دست وی پاشو میگیره نوبتی
بعدمیشینه گریع میکنه
خوشگل خانم.نگران نباش سختیش ۳روزه
معصومه جان چقدر رنگ موهات بهت میاد 🥰
ان شاءالله اذیت نشه
منم واکسن هجده ماهگی و
یه روزه زدم
محمد هنوز
بهونه میگیره گریه میکنه
پاش،هم درد میکنه 🥲
دقیقا عین دختر من شب قبل واکسن خیلی شیر خورد شب ،گریه میکرد درمیاوردم شوهرم گفت استرس مارو فهمیده
من دیروز برای دخترم زدم اصلا اذیت نکرد فقط بعد واکسن سریع استامینوفن دادم و گذاشتم کلی راه بره بعدشم خوابید کمپرس سرد گذاشتم دیشبم خداروشکر تب نکرد گریه و بی قراری هم نداشت
خیلی هم سخت نیست .
فقط بعد واکسن بزار تا میتونه راه بره
اکر میدونی نزن امروز براش شاید دور از جون بخاد مربض بشه خوب نیس
اگر دندونش باد نکرده داره مریض میشه
ماشالا زیبا ♥️
وای یکماه بعد من از الان غصم گرفت
ای جانم زیبایی میبینم😍 انشالله راحت بگذره اجی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.