نه ربطی به پریود نداره هیچکدوم،اتفاقا فکر کنم پریود نباید باشی واسه پرولاکتین،چون که میگن روز قبلش رابطه نداشته باشید،اینو به آدم پریود که نمیگن
اره من انجام دادم ۳ تا ۵ پریودی ولی روز سه بهتره
روز دوم آزمایش دادم. فقط دوتا نمینویسن که. آزمایشات هورمونی هم کنارش هست که روز دوم سوم میگیرن که هورمونا فعالیتشون بالاس.
بله روز سومپریود ک هورمونا ب اوج خودشون میرسن
از سه روز قبل هم لبنیات مصرف نشه
داخل گوگل سرچ کن برا توضیحات کامل تر
به من گفتن روز2 تا 4
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.