۸ پاسخ

من بارداری قبلی روز سه تا ۷ پریودی روزی دوتا خوردم همون ماه اول باردار شدم تازه نه امپول زدم نه سونو رفتم یعنی دکتر گفت نیازی نیست بیای گفت برو ۶ ماه همینجوری لتروزول بخور که من همون ماه اول مثبت شدم تازه تنبلی تخمدان شدید داشتم و دو سال بود هر دارویی میخوردم جواب نمیداد

دوست عزیز میای خصوصی پیام میزارم

ماهی که لتروزول خوردی ماه بعدش اگه باردار نبودی دیگه نخور و اقدام کن میگیره برات مم‌که اینجوری بودم با لتروزول نمیگرفت اما ماه بعدش سریع باردار میشدم

وقتی پریودت تموم شد بادکش انجام بده روزی میری سونو ببین چقدر فولیکولت خوبه

من باردار شدم باهاش
ی فولیکولم کیست شد یکیش جنین
چون تنبلی و استرس داشتم پیاده روی حس میکنم خیلی خوب بود برام

من ی ماه خوردم شبی یکی باردار شدم

انشاالله که جواب میگیری عزیزم

من ی ماه خوردم و باردار شدم

سوال های مرتبط