۶ پاسخ

ببر بیرون چند روز یکم فاصله بده بعد تلخک بزن دیگه نمیاد سمتش

من گرفتم یهویی سیاهش کردم

اینجوری سخته ،من دختر بزرگه م رو یک دفعه گرفتم از شیر

من برای پسرم از ساعتی که شیر میخوره و میخوابه هرشب یک ساعت شیر دادن عقب انداختم الان به ساعت ۶صبح رسیدم اگرم بیدار بشه بغلش میکنم پشتش میزنم که بخوابه در این پروسه ممکنه بچه گریه کنه بی قراری کنه باید صبور باشیم تا ان شالله به نتیجه برسیم من خودم مخالف یهو از شیر گرفتن هستم

تنها راهش اینه کلا از شیر بگیریش فقطم با تلخک میشه راحترین کار تلخک

تو این سن دیگ از شیر شب گرفتن سخته باید کلا بگیری یعنی بچه من ک نشد از شب بگیریم یهو کلا گرفتیم

سوال های مرتبط