۲ پاسخ

بالا میاره رفلاکسه عزیزم
باید این موارد رو رعایت کنی.
شیبدار شیرش بدی
شیبدار بخوابونیش
حتما آروغشو بگیری
بعد از آروغ یه ربع بیست دیقه ایستاده نگهش داری
تکونش ندی مخصوصا روی پا.مگر در حد خیلی ملایم و کم
حالا دارو هم داره منتهی تا زمانی که غذا خور بشه رفلاکسم هست
اکثر بچه هام دارن

همون ۳۰ بده بعدش پستونک بزار دهنش ولع مکیدن داره اگ گشنه باشه ک ۶۰رو بالا نمیاره

سوال های مرتبط