سلام مامانای مهربون
با بارداری چیکار میکنید 🥹💙

۴ پاسخ

دست و پنجه نرم میکنیم 😂😂

شما ۹ هفنه رفتی برا سنو قلب.
من ۸ هفته ۱روزم هنوز نرفتم

میگذرونیم🤤😍🫂
امیدوارم زود این چند ماهم تمومشه
تموم کسایی باردارن صحیح و سلامت تو دلیاشونو دنیا بیارن
اونام ک چشم انتظارن خدا زود زود دامنشونو سبز کنه🧬🍓🥹

هیچ والا منکه کج شدم
فقط به یه سمت میخوابم
همشم مثل کیسه آرد میوفتم یه گوشه😂😂😂😂

سوال های مرتبط

مامان خوشمله من مامان خوشمله من هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان یاسین تو دلی💙 مامان یاسین تو دلی💙 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجو مامان جوجو هفته هفدهم بارداری