با سرماخوردگی حین بارداری چیکار میکنید

۷ پاسخ

پرتقال زیاد بخور
من شیر گرم میکردم

من دفعه دوم تو این سه ماهه سرما خوردم کلافه شدم چیکار کنم؟ سال یه بارم سرما نمیخوردم قبلا😑

رفاقت🤣🤣
همزیستی مسالمت آمیز

هیچ میسوزمو میسازم😭😭

من ۱۲ هفته سرماخورده بودم دکتر این داروها رو داد
شربت دیفن هیدرامین ساده باید بخوری
حالا با پزشکت هم مشورت کن

من دارو نمی‌خورم سعی کردم با سوپ و آبمیوه اینا خوبش کنم

شربت دیفن هیدرامین ساده و قرص آزیترو مایسین ۲۵۰ ب من داد

سوال های مرتبط

مامان نفس💙 مامان نفس💙 هفته نوزدهم بارداری
مامان خوشمله من مامان خوشمله من هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان گردالی🥰 مامان گردالی🥰 هفته پانزدهم بارداری
مامان ماه تک  و تودلی مامان ماه تک و تودلی هفته دوازدهم بارداری
بابای جهان بابای جهان ۶ ماهگی