۳۵ هفته شدم ولی پسرم هنوز اسم نداره😣

۱۰ پاسخ

چقد همه انتخاب نکردن
امیدوار شدم 😂

بزار آرتیمان😍
ایلیا🥰

ما هم همین طور اصلا هیچی به دلم نمیشینه😫

برا ماهم نداره تنها نیستی 😂🥴

منم صد در صد انتخاب نکردم میگن بزار آرسام ولی به دلم ننشسته اسم آرسام

منم همینطورعزیزم منم🤣

ماهم همینطور نه دختر اسم داره نه پسر🤣

من بعد زایمان اسم دخترمو انتخاب کردم

منم همینطور

ماهم همینطور 🤣

سوال های مرتبط

مامان هامین کوچولو👶 مامان هامین کوچولو👶 ۳ ماهگی