۸ پاسخ

خیلی قسنگه عزیزم

ببین اسم بچه یه چیزیه که خودت باهاش بتونی ارتباط خوب بگیری..انرژی مثبت بگیری با اون اسم و معنیش،
در کنارش به آینده نی نی ت هم فکر کن که همکلاسیهاش.. همسرش..بچه هاش قراره مدام این اسم رو تکرار کنن

اره قشنگه

آره عزیزم به سلامتی زایمان کنی برای ماهم دعا کن

عالیه

اسم خواهرزاده من رهام هست🥰

آره عزیزم قشنگه خوشنام باشه انشالله ب سلامتی و خوشی زایمان کنی

ب قول یکی از مامان های گهواره ک مادر شوهرش بهش گفته بود بچه اسم با خودش میاره 😂😂😂
حالا ت هم همینجور میشه

سوال های مرتبط

مامان نی نی مامان نی نی ۱ ماهگی
مامان آقا مهراد 🩵🐣 مامان آقا مهراد 🩵🐣 هفته چهلم بارداری