۶ پاسخ

اره پسرمن اسمشم کیست کروئیدپلکسوس مال پسرمن ۱ونیم میل خیلی خیلی کوچولوبود انقدر گریه کردم انقدر دردکشیدم اسم اون کیست لعنتی هیچوقت از ذهنم پاک نمیشه تا سونوی هدفمندجذب میشه عزیزم یاتااخربارداریت نگران نباش ولی هربار ک رفتی سونو حتمابگو چک کننن

اگر بحرف دکترت اطمینان نداری با چندتا دیگه دکتر مشورت کن تا خبالت راحت بشه

آره عزیزم حتما جذب میشه
دختر منم اینطوری بود، خداروشکر همون جنینی جذب شدن

انشالله رفع ميشه نگران نباش عزيزم جنسيتش چي بود؟

اره من خیلیااااا رو دیدم تو گهواره اینجوری بعد خوب میشه هیچ کس و ندیدم خوب نشده باشه

نه عزیزم فکرتو درگیر نکن
دیگه وقتی دکتر گفته چیزی نیست نگران نباش
حالا برای اینکه خیالت راحت بشه با دو تا دکتر دیگه هم مشورت کن

سوال های مرتبط