منم زایمان کردم🥲😍
ساعت ۸ بردنم اتاق عمل تا ساعت ۹ طول کشید .

۱۶ پاسخ

مبارک باشه زیر سایه پدر مادر بزرگشه عزیزم

مبارکه عزیزم امیدوارم زیرسایه پدر و‌مادر بزرگ بشه و براتون شادی و ارامش بیاره🥺😘

مبارک باشه عزیزم قدمش برات خیر باشه انشالله

مبارک باشه عزیزم

مباركه😍❤️

مبارکه عزیزم زیر سایه پدرو مادر بزرگ بشه ان شاالله خوش نام و خوش قدم باشه

مباااااارکه عزیزم
انشالله من دردام شروع شه برم زایمان کنم طبیعی ام

مبارکه عزیزم♥️

مبارکه قدمش خیر چند هفته بودین از سزارینتون راضی هستید

مبارک باشه قدم نو رسیده🥰

خداروشکر به سلامتی

مبارکه چند هفته بودی

بسلامتی عزیزم قدمش خیر و پر برکت

بسلامتی عزیزم

بسلامتی عزیزم مبارک باشه🌺

بسلامتی مبازک

سوال های مرتبط

مامان آوا خانوم مامان آوا خانوم ۳ ماهگی
مامان گندم و گلشن🎀 مامان گندم و گلشن🎀 ۳ ماهگی