خانما معاینه درد داره من خیلی میترسم؟؟😕

۱۱ پاسخ

می‌دونی درد که داره ولی همون لحظست دستشو که در میاره درد می‌خوابه

بدن با بدن فرق داره
من یه شب رفتم زایشگاه خانوم قبلی من که معاینه شد کلی ماما رو دعاش کرد گفت خدا خیرت بده چقدر خوب معاینه کردی اصلا اذیت نشدم
منم به امید حرفای اون خوشحال و خندون رفتم رو تخت دراز کشیدم و تا شروع کرد چنان جیغی کشیدم و گریه‌ام گرفت که کل زایشگاه به لرزه افتاد 😅🤦🏻‍♀️

منم خیلی بهم گفتن درد داره قبل از اینکه حتی بیاد بالا سرم شروع کردم نفس عمیق کشیدن اومد معاینه کرد اصلا هیچی نفهمیدم فقط دستکششو داخل حس میکردم درد نداشت😂
همش دو انگشت میبره داخل نصف قطر آلت همسر نمیشه🤣

از معاینه بترسی چی جوری میخوایی زایمان طبیعی کنی عزیزم قوی باش درد میکنه یعد دو دقیقه ببین چیز نیست

عجبا چرا میترسونین بنده خدا رو
خیر من دو بار معاینه شدم یه لحظست ترس داره ولی درد زیادی نداره

خودتو شل کنی اصلا دردت نمیاد
ففط استرس نداشته باش و نفس عمیق بکش

دوستم رفت معاینه میخواست زایمان طبیعی کنه از معاینه برگشت گفت میخوام سزارین شم میگفت خیلی درد داشت😂 البته خودتو شل بگیری بهتره

بنظر منک نداشت بابا
پنج ثانیس
ی ذره درد داره ک چیز وحشتناکی نیست ی ذرس اصلا نگران نباش زود تمام میش

عزیزم بدن با بدن فرق میکنه خیلیا اصلا درد زیادی نداشته براشون هرچی خودتو سفت بگیری دردش بیشتره شل کن زودتموم میشه

تجربه ندارم ولی طبق چیزایی که خوندم خودتو شل بگیر نفس بکش فکرتو مشغول کن بگو برات ژل بزنه که لیز باشه
کلا دوتا انگشته چیز خاصی نیست که درد داشته باشه
انجام دادی بیا بگو چطور بود

از نظر من بی نهایت درد داره

سوال های مرتبط

مامان امیر علی 🫀 مامان امیر علی 🫀 ۱ ماهگی
مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی