۳ پاسخ

اب سیب
اب هویج
هروقت دلت خواست بده
میوه هم بدی اوکی‌هست حالا نیاز نیست ابمیوه باشه😄

کلا آبمیوه چیز خوبی نیست عزیزم
هم برای بزرگسال هم کودک و نوزاد
آب میوه حتی طبیعی میزان زیادی از قند بدون هیچ فیبری از میوه هست
قند خون رو شدیداً بالا می‌بره تازه طبیعیش که هیچ چیزی بهش اضافه نشده باشه
سعی کن بهش خود میوه رو بدی
هم فیبر کافی داره هم میزانی که میخوره قند خونش رو شدید نمیبره بالا

آب برگه آب سیب آب هویج

سوال های مرتبط

مامان bila🧚‍♀️ مامان bila🧚‍♀️ ۱۳ ماهگی