اب سیب
اب هویج
هروقت دلت خواست بده
میوه هم بدی اوکیهست حالا نیاز نیست ابمیوه باشه😄
کلا آبمیوه چیز خوبی نیست عزیزم
هم برای بزرگسال هم کودک و نوزاد
آب میوه حتی طبیعی میزان زیادی از قند بدون هیچ فیبری از میوه هست
قند خون رو شدیداً بالا میبره تازه طبیعیش که هیچ چیزی بهش اضافه نشده باشه
سعی کن بهش خود میوه رو بدی
هم فیبر کافی داره هم میزانی که میخوره قند خونش رو شدید نمیبره بالا
آب برگه آب سیب آب هویج
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.