سلام دخترم 9 ماهشه آبمیوه چی بدم بهش

۳ پاسخ

میگن ابمیوه زیر یکسال ندی بهتره

متخصص به من گفت همه میوه ها رو تست بگیر بده بهش
البته مرکبات رو بهتره تا یک سالگی ندی یا خیلی کم
کیوی و خربزه و هم خیلی حساسیت زاست من تو گهواره دیدم مامانا دادن ولی من ندادم تا حالا

با چی بهش آب میوه میدید؟؟؟

سوال های مرتبط