میگن ابمیوه زیر یکسال ندی بهتره
متخصص به من گفت همه میوه ها رو تست بگیر بده بهش
البته مرکبات رو بهتره تا یک سالگی ندی یا خیلی کم
کیوی و خربزه و هم خیلی حساسیت زاست من تو گهواره دیدم مامانا دادن ولی من ندادم تا حالا
با چی بهش آب میوه میدید؟؟؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.