۷ پاسخ

بچها منم زردیشون ۱۱بود دستگاه نگرفتم تو دستگاه هم نزاشتم مال نافشونه تند تند شیر بده از من خوب شد

نه بابا۱۱که چیزی نیس دستگاه بیارخونه یه شب باشه میادپایین پسرمن۲۱بود اگه بادستگاه پایین نمیومدخونشوبایدعوض میکرن

عزیزم نگران نباش اصلن ۱۱ که چیزی نیست
نهایت یه روز دستگاه باشه
دختر من ۱۶.۵ بود زردیش سه روز گذاشتیم خونه دستگاه

مال من ۱۳بود خونه دستگاه نگه داشتیم خوب شر نترس

دستگاه بیار خونه که دیگه بالاتر نره

نه عزیزم نگران نباش مال دختر من ۱۳ بود سه روز دستگاه اوردم خونه براش خوب شد
در ضمن زردی نرمالش ۱۰ هستش الان بچه شما یه درصد داره

خطرناک چیه
دوستم ۱۵ بود بچه ش
دستگاه آوردن خونه

سوال های مرتبط