۳ پاسخ

فعلا شبا بخاری روشن می‌کنیم

گوشه اتاق چون رو تختش باد کولر میخوره میترسم سرمابخوره
خودمون زیر باد کولر تا صبح یخ میکنیم😂😂😂

جلو کولر😐😂🤦🏻‍♀️به شدت گرماییه جای دیگ نمیخوابه اصلا
باشتشو میزارم جلو کولر خودش میخوابه🥹😂در این حدل لذت میبره

سوال های مرتبط