ب نظرتون اسم هلیا قشنگتره یا مهدیس؟

۸ پاسخ

صد در صد مهدیس
هم باکلاسه هم خوش آوا هست هم ایرانیه

هلیا به نظرم جدیدتر و ترندتره

هلیا.

هلیا خیلی قشنگتره و جدیدتره

مهدیس

هلیا هم معنیش قشنگ تره هم جدید تره

مهدیس خیلی به دل میشینه🥰😍

مهدیس

سوال های مرتبط

مامان حلما مامان حلما ۳ ماهگی
مامان جوجو مامان جوجو ۱۳ ماهگی
مامان ایلیا مامان ایلیا ۸ ماهگی