۵ پاسخ

بذار با کره و روغن فراوان با شعله خیلی کم یه ساعتی سرخ بشه ...عالی میشه 👌🏻😋😋😋😋😋

آبگوشت

مثل مرغ می‌شه پخت و با پلو خورد‌.

اول آب‌پز کن با پیاز زردچوبه همه چی بذار بپزه بعد درار تو روغن سرخ کن

خودشو درست کن
پیاز کف پاهیتابه حلقه کن روش بلدرچین بچین با هر ادویه ای که دوست داری و من سیر هم میزنم روش اب بریز بزار بپزه آخرسر ابلیمو بریز و زعفران

سوال های مرتبط

مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی
مامان مدیسا کوچولو مامان مدیسا کوچولو ۴ سالگی