۳ پاسخ

کلاس مادر کودک یه سری بازی ها و موسیقی و ورزش ایناس که هر بچه ما مامانش تو کلاسه و با هم انجام میدن، بد نیس من پسرم کوچیک بود چند باری رفتم اما هزینش گرون بود

یعنی شما به همراه بچه باهم سرکلاسین
بازیها شماهم کنار بچه مشارکت داری
پارسال من ۹۰۰ میدادم هرترم
هفته ای دوجلسه

پسرمو از یک سال و نیم به بعد میبردم خیلی خوب بود همراه پسرت سر کلاس میشینی بازی های مختلف که مناسب سن کودکان پایین ۳ سال هست باهم انجام میدین هفته ای یک تا دو جلسه هست هزینه هم فکرکنم الان نهایتا ۲ تومن اینا باشه

سوال های مرتبط