۱۰ پاسخ

هیچی.اب برا چی قاطی کنم.اونقدر چرب نیس که.شیر گاومیش یا گوسفنده که یکم اب قاطیش کنی بهتره

من یه کوچولو اب میریزم

سلام دوستان کرجی عزیز
خدمات مبلشویی ما این هفته ب مناسبت عید غدیر ۱۰٪ تخفیف داره
این فرصت رو از دست ندید و پاکیزگی و شادابی رو ب خونه هاتون بیارید 😍😍🩵🩵🩵با دستگاه مبلشویی پرقدرت ما مبل هاتون رو مثل روز اول نو کنید و لذت ببرید

ینی چی؟؟؟
چرا اب میریزید تو شیر خب؟؟؟😐
من همونجوری شیرو میجوشونم میدم

خب اب ریختی گریه میکنه الان بزرگه اب لازم نیس

میتونید برای طعم دارشدنش شیره هم ی قاشق کوچولو بریزید تو شیشه شیرش و بخوره

عزیزم من شیرو تو قبلمه میریزم و به اندازه ی استکان هم آب میریزم و میزارم ۲۰ دقیقه بجوشه قشنگ ، بعداز اینکه خنک شد میزارم داخل یخچال و هربار ک خواست ب اندازه مصرفش گرم میکنم و میخوره ولی دیگه آب نمیریزم داخلش ،اینجوری دل درد میگیره آب بریزید

من نصف قاشق عسل میریزم توش

عزیزم نفهمیدم یعنی چی من همونجوری شیر گاو رو میریزم توی قابلمه یکم که گرم شد میریزم توی شیشه شیر میدم میخوره بعضی وقتام یه چیزی قاطیش میکنم من که اینجوری میدم مکه باید آبم قاطیش کرد

یعنی به خاطر شیر گاوه؟چیکار کنم خوب شه

سوال های مرتبط