نوار قلب واسه چیه که هر هفته گفتن باید بری؟

۲ پاسخ

چون هفته اخری معمولا هفته های اخر افت ضربان قلب پیش میاد برای همین میفرستن نوار قلب که خدایی نکرده مشکلی پیش نیاد

به منم گفت دکتر اما خب میگن وقتی تکون بچه کمه باید بری تا چک بشه قلبش و خیالت راحت بشه نمیدونم دکترا چرا انقد سخت کردن همه چیو

سوال های مرتبط

مامان محمد یاسین مامان محمد یاسین ۸ ماهگی