خانما برای اسهال استفراغ کودک چه دارویی خوبه؟

۲ پاسخ

استفراغ شربت دمیترون بده
برا اسهالم کیدی لاکت پدی لاکت اگ شدیده کپسول بوموگی یا قطره کوالی فول اب رو اتیسه

پدی لاکت
و نئو زینک ک روده هارو ترمیم کنه
و پودر او ار اس تو اب جوشیده یک لیتری حل میکنی ک اب بدنش تامین شه

سوال های مرتبط

مامان نورچشم مامان نورچشم ۲ سالگی