عزیزمممم
چه خوب رشد موهاش زیاده
منم موهااشو میبندم نگااا
اوخی منم اون موقع پسرمو همش مثل دخترا میکردم .موهاشو میبستم. روسری سرش میکردم ..بعدش خدا بهم دختر داد😆😆🥰
ماشاالله چ گوگولی شده ...ولی من چرا نمیدونم دوست ندارم موهای پسرمو ببندم🥶🥶😁🫣
پس چرا دختر من اینقد کمه موهاش!😟
ماشالا رشد موهاش چقد خوب بوده!
دختر من هنوز کاملا کچله😂از وقتی دنیا اومد بور بودو مو نداشت
منکع هنوز نمیتونم نواهای دخترم دست بزنم خیلی کمه موهاش
برا من کچلیه🤣🥲
ماشاالله 🩵
سلام گلم میگم موهاشو ازوقتی به دنیا آمده نزدی
آخی😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.