۱۱ پاسخ

عزیزمممم
چه خوب رشد موهاش زیاده

منم موهااشو میبندم نگااا

تصویر

اوخی منم اون موقع پسرمو همش مثل دخترا میکردم .موهاشو می‌بستم. روسری سرش میکردم ..بعدش خدا بهم دختر داد😆😆🥰

ماشاالله چ گوگولی شده ...ولی من چرا نمی‌دونم دوست ندارم موهای پسرمو ببندم🥶🥶😁🫣

پس چرا دختر من اینقد کمه موهاش!😟
ماشالا رشد موهاش چقد خوب بوده!

دختر من هنوز کاملا کچله😂از وقتی دنیا اومد بور بودو مو نداشت

منکع هنوز نمیتونم نواهای دخترم دست بزنم خیلی کمه موهاش

برا من کچلیه🤣🥲

ماشاالله 🩵

سلام گلم میگم موهاشو ازوقتی به دنیا آمده نزدی

آخی😍

سوال های مرتبط

مامان مهلاجون⁦❣️⁩ مامان مهلاجون⁦❣️⁩ ۱۷ ماهگی