۸ پاسخ

هنوز خیلی سنت پایینه برای اینکار
ای وی اف برای کسایی هست که همه درها بسته شده به روشون
شما هنوز بچه هستی برای اینکار

عزیزم توکلت اول بخدا باشه بعد یه قرآن بده برات باز کنن مبلغش هم خیلی کمه من هم مشکل شمارو داشتم این سیده برام قرآن باز کرد یه دعا داد بهم من باردار شدم 09030634143این شمارشه خواستی توکلت اول بخدا باشه

سلام عزیزم
چقدر ناراحت شدم که iuiمنفی شد همش منتظر خبر خوش بود از سمتت❤️‍🩹
منم رفتم شیراز و پیش خودم فکر میکردم باiuiشروع کنن ولی مستقیم گفت بروivf🥲💛
ان شا الله که هردو جواب بگیرم و خدا راه رو برامون هموار کنه🌷✨️

ببخشید مشکلتون چیه؟
و چند وقته اقدامی؟

سنت کمه واسه ای وی اف زود نیست مگه چند ساله اقدامی؟

سنت کمه فک نکنم انجام بده
مشکلت چیه مگ؟

ای یو ای دقیقا چه مدلیه؟؟ من اطلاعتم کمه در موردش ممنون میشم توضیح بدی❤️

سلام گلم ایوا هزینش چقده میشه بهم بگی

سوال های مرتبط