من باردار بودنی ریسک نکردم نرفتم عزیزم عفونت اینا میگیره آدم
من باردار بودم و نمیدونستم و رفتم خداروشکر چیزی نشد ولی بنظرم خیلی خطرناکه نرک
نرو عفونت میگیری
نه اصلا نری ریسک عفونت ...لیزخوردگی وافتادن ترسیدن وهیجان برابچه خوب نیست اصلا به هیچ وجه اینریسک رو نکن
من خودم میترسیدم و نرفتم بیشتر بخاطر عفونت چون بلاخره همه نو آدمی اونجا هست
نه خطر داره ...فشار اب ، به شکم و بچه فشار میاره
من که باردار بودم نمیدونستم ۶ساعت همه ی قسمتاشو رفتم هیچی نشد چون خواست خدا بود اما شما ریسک نکن
حالا برای چی میخوای بری مهم نیس نرو
خو نرو
اگه بشینی جای استخر موج و نهایت یکم اب بازی اشکال نداره. ولی جکوزی و سرسره و بازی ها اصلا.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.