۴ پاسخ

منم برام نوبت iui هفته دیگه زده ازش راضی هستی؟

دکترت کی بود اهواز

منم دیروز انجام دادم شاید بخاطر دهانه رحمه نگران نباش ولی اگر زیاد تر شد برو پیش دکترت

سلام هزینه iuiچقدرشد؟

سوال های مرتبط