چرا درگیر هفته میکنین خودتونو ، من تاریخ آخرین پریودم هفتم بوده طبق انتی ، الان دیگ میدونم هفتم ب هفتم ماهم عوض میشه ، هر هفتم میرم تو ماه جدید
منم بعد سن. انومالی سنو دیگه ای نرفتم تا 29 هفته دکتر برام سنو رشد نوشت رفتم
30 هفته که تموم بشه وارد 31 هفته بشی وارد هشت ماه میشی
الان هفت ماه هستیم
منم هفته دیگه باید برم سونو
30هفته کامل بشه میری تو 8ماه
۳۰ هفتگی میری ،۸ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.